سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه لمینت متحرک دندان تهران مشهدقم شیراز کرج اصفهان+دوفک خوبه؟

آیا لمینت متحرک دندان خوب است و اگر دندان پوسیده بود چیکار کنیم؟

    نظر

لمینت دندان اسنپ اسمایل پوسته سفید نازک است که به  به جلوی دندان ها متصل می شود اگر  لمینت آسیب دیده باشد، و باید دوباره قالب گیری نمایید و این یک میزت است البته ذکر این نکته مهم است هر چقدر بیتر قالب گیری نمایید از عمر خمیر کاسته خواهد شد.

 

 

آیا لمینت متحرک دندان خوب است و اگر دندان پوسیده بود چیکار کنیم؟

 

 

چه کسانی نباید از لمینت متحرک استفاده کنند:

اگر دندان‌های سالمی دارید، استفاده از لمینت توصیه نمی‌شود، زیرا در هر بار استفاده، لایه بسیار نازکی از دندان‌ها را می‌تراشد. هر بار که اصلاح می کنید، مینای دندان طول عمر آن را کوتاه می کند و در دراز مدت آسیب می بیند. لمینت برای موارد زیر توصیه نمی شود:


کسانی  که دندان‌های ضعیف با ساختار شکننده دارند.

کسانی که دندان‌هایشان ترک خوردگی عمیق دارد.

کسانی دندانهایی که لثه اطراف آنها عفونت دارند

 

 

 لمینت متحرک دندان

 


 

در کل هیچ چیزی جای دندان طبیعی را نخواهد گرفت و دقت کنید حتی لمینت های دائمی هم عمر همیشگی ندارند و باید بعد چند سال دوباره لمینت را انجام بدهید که این بستگی به جنس لمینت شما دارد پس با مسواک زدن و سفید شدن دندان بدون مشکل میتوانید دندان سفیدی داشته باشید. 

 

سن مناسب لمینت دندان متحرک

 

 


سن مناسب لمینت دندان متحرک :

لمینت متحرک برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود کلا برای انهایی که دندان سالمی دارند و سفید میباشد نه لمینت دائمی  و نه موقت توصیه میکنم. در شرایطی که دندان ها مشکلات سختی دارند که نیاز به درمان دارند حتما نزد پزشک بروید.


لمینت متحرک دندان چیست چیه چه کاربردی داره از کجا بخریم؟

    نظر

لمینت دندان چیست چیه چه کاربردی داره از کجا بخریم؟


این دندان یاد اور دندانی های اسباب بازی قدیمی دهه 60 میباشد البته نه به اون شکل اولی اونهایی که بچه بودن یادشونه که دهه شصتی ها هم لمینت متحرک دادشتند البته اون لمینه خیلی وحشتناک بود خب بگذریملمینت ندان یک دنان متحرک جدید است که چند سالی است وارد بازار شده است و این دندان متحرک و به راهتی در فک قرار میگرید و میتوانید یک ندان جدید و زیبا داشتهباید اما نباید با این دنان غذا بخورید و فقط باید در دهان شما باشد و در موقع خواب هم باید این دندان را جدا نمایید و مراقب باشید که نشکند این دندان هیچ عوارضی ندارن که بعد خرید این دندان یک قالب هم به شما داده میشود که باید قبل کار گذاتشن این دندان برای خود قالب هم بسازید که فیلم اهن در اینترنت قابل دسترسی استلمینت متحرک ه به تازگی اختراع شده است و می تواند در عرض چند دقیقه لبخندتان را از این رو به آن رو کند. بسیاری از افراد توان پرداخت هزینه های گران درمان های زیبایی پیچیده مثل لمینت و کامپوزیت دندان را ندارند و از طرفی مایلند دندانهایشان برای شرکت در مراسم،  یا قرارهای کاری زیبا به نظر برسند.ایا میخواهید در کمتر ثانیه بدون هیچ گونه درد و تراشی دندان هایتان تغییر کنید لمینت متحرک دندان  میاد به سراغتون لیمنت متحرک  آن اسمایل یک دندان روکشی متحرک  مباشد که به تازگی وارد بازا ایارن شده است در عرض چند دقیقه لبخندتان هالیودی میکند  بسیاری از خانوم ها اقایان توان هزینه گران درمان های زیبایی را ندارند و از طرفی مایلند دندانهایشان برای شرکت در مراسم، میهمانی ها یا قرارهای کاری زیبا به نظر برسند. و ما به شما این دندان های قابل حمل پرتابل را پیشنهاد میکنیم



بار جدید لمینت رسید ابدیت لمینت تابستان خرداد ماه 1400


ویژگیهای دندان لمینت متحرک چیست :

خرید لمینت متحرک دندان مانند لنز رنگی چشم به صورت موقتی استفاده می شود. این دندان متحرک با توجه به فرم و شکل دندان های شما ساخته می شود. در سنپ آن اسمایل تمام دندان ها به هم متصل هستند و به صورت یکپارچه استفاده می شود. این لمینت متحرک  برای درمان دندان های از دست رفته شما نیست و فقط برای پیدایش زیبایی به کار میرود.روی اسنپ آن اسمایل در سطح جونده ی دندان ها سوراخ هایی گذاشته می شود تا موقع جویدن تداخلی ایجاد نشود البته بهتر از با این دنان غذا نخورید  .گرچه بهتر است برای جلوگیری از شکسته شدن آن از مصرف غذاهای سفت مثل گوشت، ته دیگ و آجیل و کلا چیز های سفت مصرف نشود تا بتوانید همیه از این دندان استفاده نمایی



لمینت محترک دندان



لمینت دندان متحرک چگونه به دندان می چسبد و چگونه تمیز میشود و باید نگهداری کرد :

لمینت متحرک  به برآمدگی دندان ها می چسبد  و کاملا چفت میشود پس شل نخواهد شد  و از دهان نمی افتد پس خیالتان راحت شود از این بابت .برای تمیز کردن این  لیمن دندان محترک خفن ، باید پس از درآوردن از دهان خود ، اول آن را با آب خوب وحسابی بشویید . بعدش با مسواک خانگی تمیز  که موهای نرم دارد و صابون آن را بشویید تا تمیز و بدون میکروب شود .یادتان باشد از خمیر دندان استفاده نکنید چون  ذرات ساینده دارد و ممکن است روی کاور دندان خش بیندازد و عمر این لمینت متحرم دندان کاهش پیدا کنید .قبل از استفاده به مدت 2 دقیقه دندانها را در آب داغ قرار دهید تا کاملا روی دندانهایتان بخوابد. و چفت شود پس با خیال راحت از محصول لمینت محترک استفاده نمایید  


لمینت متحرک دندان مشهد قم شیراز کرج اصفهان + دوفک تک فک خوبه؟



چگونه از لیمنت متحرک نگهداری کنیم :

در پیکج لمینت دندان یکم عدد پودر پاک کنندهاست  که شما مشتریان محترم می توانید برای تمیز کردن لکه ها از آن استفاده نمایید .  یک جای مخصوص برای پلاکهایتان لیمنت متحرم هم هست که زمانی که لمینت متحرک را استفاده نمی کنید داخل این قوطی نگه داری می کنید. تا اسیب نبیند جنس لیمنت متحرک  طوری است که در برابر لکه گرفتن نسبت به بسیاری مواد دندانپزشکی مقاوم میباشد . اما این کاور لیمنت دندان باید  مراقبت شود . اگر با لیمنت دندان پرتابل  انواع دخانیات  نکشید و نوشیندی ها رنگی مصرف نکنید یا بعد مصرف بشویدی  در طولانی مدت این دلمینت متحرک  سالم و شفاف تر خواهد ماند. پس نکات را رعاتی کنید



لمینت دندان چیست چیه چه کاربردی داره از کجا بخریم؟

خرید اینترنتی پستی آنلاین لمینت متحرک دندان زنانه مردانه


خصوصیات و میزیت  دندان متحرک چیست  :

درمان سریع است و خصوصا در مواردی که بیمار عجله دارد به کار می رود

پوشاندن فاصله بین دندان

پوشاندن بهم ریختگی دندان

جای خالی دندان نداشته را پر میکند 



معایت دندان متحرک چیست  :

باید در مواقعی که استفاده نمیشود از دندان بیرون بیاورید

نباید با ان غذای سفت و سخت بخورید



لمینت محترک دندان چیست

فروش لیمنت متحرک دندان درب منزل


لبخند Snap-On  یک وسیله دندانپزشکی زیبایی قابل جابجایی است که به صورت سفارشی ساخته می شود تا روی دندان های موجود خود را "بکوبید". فقط برای دندان های خود به لنزهای تماسی فکر کنید. این روشی سریع و مقرون به صرفه برای بدست آوردن لبخندی سفید و صاف و بدون سوراخکاری ، تزریق یا اصلاح دائمی دندان است. همانطور که از نام آن پیداست ، این مجموعه ای از دندان ها است که از رزین دندان ساخته شده است ، در اطراف دندان های طبیعی موجود طراحی شده است و به راحتی روی آنها "ضربه محکم و ناگهانی" ایجاد می کند تا لبخند جدیدی را فورا بدون زمان ، سرمایه گذاری و آماده سازی مورد نیاز شما فراهم کند. برای سایر اقدامات زیبایی دندان. این ماده به اندازه کافی نازک و بادوام است که می توانید با آن غذا بخورید و بنوشید و از امنیت کافی برخوردار باشید تا بتوانید بدون ترس از بیرون آمدن ، لبخند بزنید و با اطمینان صحبت کنید.ضربه محکم و ناگهانی لبخند یک راه حل آرایشی موقت است. این برای همه مناسب نیست و نه یک گلوله جادویی است ، با این حال جایگاه مفیدی در دندانپزشکی دارد. کاملاً برگشت پذیر ، متحرک و بدون نیاز به تغییر دندان ، از نظر فنی هیچ چیزی را اصلاح نمی کند بلکه زیبایی را بهبود می بخشد. هنگامی که از آن استفاده می شود ، یک لبخند Snap-On به داشتن زیبایی دندان های سفید و صاف جلوه زیبایی می بخشد. آنها می توانند برای قوس های بالا ، پایین یا هر دو قوس دندان ساخته شوند. این به عنوان یک روش سریع و مقرون به صرفه برای پوشاندن مواردی مانند شکاف ، از دست دادن دندانها ، دندانهای لک شده و دندانهای ترک خورده یا فرسوده بدون هیچ یک از جنبه های نامطلوب مرتبط با ویزیت دندان بسیار مطلوب است -ارسال به همه جای کشور آذربایجان شرقی تبریز آذربایجان غربی ارومیه اردبیل اصفهان البرز کرج ایلام بوشهر  بندر بوشهر تهران چهارمحال و بختیاری  شهرکرد خراسان جنوبی  بیرجند خراسان رضوی مشهد خراسان شمالی بجنورد خوزستان اهواز زنجان زنجان و همه شهر ها و روستاهای کشور تحویل درب منزل شما صورت میگرید



لمینت محترک دندان چیست




سوالات متداول


1. روکش های چقدر واقعی به نظر می رسند؟


100? به نظر واقعی جعلی است ، اما 95? روکش های SIMLE می توانند تولید کنند


2. روکش های لبخند کامل از چه چیزی ساخته شده است؟


همه روکش های از ماده ای سیلیکونی  مانند ساخته شده اند ستند.


3. آیا می توانید با روکش لبخند ما غذا بخورید؟


آره! می توانید غذاهای نرم بخورید و با روکش های مخصوص خود نوشیدنی بخورید. در هنگام غذا خوردن می توان از روکش های لبخند عالی استفاده کرد ، با این وجود برای انجام اکثر جویدن ها باید به استفاده از دندان های مولر پشت خود ادامه دهید.


4. آیا آنها واقعاً کار می کنند؟


البته! ما هزاران مشتری راضی در سراسر جهان داریم. ما نمی توانیم صبر کنیم تا لبخندی به لب شما بیاوریم


5-آیا آنها متناسب با همه هستند؟


روکش لبخند ما کاملاً متناسب است. ما این محصول را تولید کرده ایم تا بتوانیم به شکل و اندازه دهان افراد متوسط ??قالب بزنیم. اگر دندانهای شما بزرگتر از حد متوسط ??باشد ، ممکن است روکش ها به درستی جا نیفتند.


6. آیا می توانم در حالی که لبخند کاملی به بدن می برم بخوابم؟


هنگام خواب از لبخند کامل استفاده نکنید. ما به شما توصیه می کنیم هنگام خواب  را در یک لیوان آب یا دهان شویه خیس کنید.


7. آیا لکه لبخند کامل می شود؟

لمینت متحرک  با پلیمرهای خاصی ساخته شده است که لک نخواهد زد.


8- آیا می توانم لبخند کامل را بیش از یک بار بپوشم؟

لبخند کامل طوری طراحی شده است که مرتباً پوشیده می شود. برخی از افراد سالها از آن استفاده کرده اند. یادتان باشد شب و هنگام غذا خوردن آن را بیرون بیاورید. احساس راحتی کنید لبخند کامل را بارها و بارها بپوشید!



لطفاً توضیحات محصول ما را با دقت بخوانید ، محصولی که دریافت کرده اید همان است که توصیف شده است و قبل از ثبت سفارش تأیید می شود!


اگر سوالی در استفاده دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت پاسخ شما را خواهیم داد.اگر از محصول و خدمات ما راضی هستید ، لطفاً یک بررسی مثبت بگذارید تا به افراد دیگر در خرید چمدان ما کمک کند! خیلی ممنون!لطفا با ما تماس بگیرید اگر از محصول ما راضی نیستید ، ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این حسرت را جبران کنیم.


اموزش قالب گیری لمینت متحرک


چگونه خمیر لمینت دندان را برای قالب گیری اماده کنیم :

برای قالب گیری محصول باید ابتدا محلی را که برای قالب گیری انتخاب میکنید تمیز باشد باید دو عدد لیوان اب سرد و گرم کنار دستتان باشد باید ابلتدا خمیر را در اب جوش قرار دهید و بعد چندیدقیه که نرم و شفاف شده ان را درون قال پلاستیکی که شبیه دندان است قرار دهید که این کار را زمانی انجام دهید که قالب کمی شرد شده است و به دندان شما اسیب نزند که پیشنهاد تیم ما این است که اموزش قالب گیر را در محیط مجازی مشاهده فرمایید و بعد برای قرار دادن این دندان اقدام فرمایید خرید لمینت متحرک دندان تن جومه بعد این که قالب گیری ار انجام دادید قالب را از فک خود ار اورده اما خمیر در فک شما قرار داده شده باشد تا اگر ایرادی دارد رفع نمایید که برای خط دندان اگر درست شکل نگرفت از سوزن استفاده کنید و بعد تمام شدن کار خمیر دندان را با ارامی در اورده  و در ابسرد قرار دهید تا خمیر قالب سفت و کاملا سفید شود.

 

 

چند نوع لمینت دندان متحرک داریم :

چندین مدل لمینت در بازار موجود است که همگی چینی هستند که کیفیت های متفاوتی دارند از اسنپ ان اسمایل که مدل اول است و ترو اسنمایل یا سو اسمایل عدسی شکل موجود است و شما میتوانید بر حسب نیاز خود هر کدام را که میخواهید استفاده نمایید.

 

 

لمینت متحرم چه زمانی مضر خواهد بود :

هر چیزی درست استفاده نشود مضر خواهد بود مثلا اگر همیشه از محصول استفاده کنید عوارض خواهد داشت شما فقط زمانی میتوانید لمینت را استفاده کنید که به بیرون و مهمانی میرود و حتما باید سایز و اندازه لمینت طوری باشد که خمیر به لثه های شما تماس نداشته باشد و تا جایی که میتوانید مواد غذایی با محصول استفاده نشود و موقع نصب و خارج شدن این کار با احتیاط انجام شود و بعد استفاده حتما آن را بشویید.